PYTANIA? ZADZWOŃ!

519 058 558 / 505 352 840 LUB NAPISZ KONTAKT@CLCL.PL

DARMOWA DOSTAWA OD 249 ZŁ

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
Bluza medyczna z nadrukiem Trunk Show
Bluza medyczna z nadrukiem Trunk Show
99,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna damska we wzorki Origins (OLY)
Bluza medyczna damska we wzorki Origins (OLY)
109,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna z nadrukiem Little Monster
Bluza medyczna z nadrukiem Little Monster
99,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna z nadrukiem Chirps of Love
Bluza medyczna z nadrukiem Chirps of Love
99,00 zł 69,00 zł
Bluza medyczna damska HP 6112
Bluza medyczna damska HP 6112
134,00 zł 79,00 zł
Spodnie medyczne damskie HP 5212 (gumka+troczek)
Spodnie medyczne damskie HP 5212 (gumka+troczek)
155,00 zł 109,00 zł
Bluza medyczna z nadrukiem Love Autumn
Bluza medyczna z nadrukiem Love Autumn
95,00 zł 69,00 zł
Bluza medyczna 4-Stretch 6514
Bluza medyczna 4-Stretch 6514
135,00 zł 99,00 zł
Bluza medyczna z nadrukiem Stone Age
Bluza medyczna z nadrukiem Stone Age
99,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna z nadrukiem So Owl Dorable
Bluza medyczna z nadrukiem So Owl Dorable
99,00 zł 69,00 zł
Bluza medyczna Infinity
Bluza medyczna Infinity
99,00 zł 79,00 zł
Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@clcl.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2, 34-300 Żywiec , wraz z dowodem zakupu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@clcl.pl lub drogą pocztową na adres ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2, 34-300 Żywiec .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2, 34-300 Żywiec

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium