PYTANIA? ZADZWOŃ!

334 000 368 (INFOLINIA CZYNNA PN-PT 9:00-17:00) LUB NAPISZ KONTAKT@CLCL.PL

DARMOWA DOSTAWA OD 249 ZŁ

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
Bluza medyczna z nadrukiem Sweetheart (STH)
Bluza medyczna z nadrukiem Sweetheart (STH)
99,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie PSP)
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie PSP)
89,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie SBP)
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie SBP)
89,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie PYB)
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie PYB)
89,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie HKW)
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie HKW)
89,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie SEH)
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie SEH)
89,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie HRC)
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie HRC)
89,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie MGN)
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie MGN)
89,00 zł 79,00 zł
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie YBP)
Bluza medyczna Origins (Tri-Charlie YBP)
89,00 zł 79,00 zł
Produkt dnia
Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

§ 1 Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (TBK MEDICAL PARTNER SP. Z O.O., KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ 5/2, 34-300 ZYWIEC, KONTAKT@CLCL.PL, Telefon: 334000368) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, każdorazowo dołączanego do przesyłki, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

1.1 Skutki odstąpienia od umowy przez Konsumenta
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub TBK Medical Partner Sp. z o.o. Ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2 34-300 Żywiec, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1.2 Skutki odstąpienia od umowy przez Przedsiębiorcę
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub TBK Medical Partner Sp. z o.o. Ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2 34-300 Żywiec, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

NIEZWŁOCZNIE PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI ZWROTNEJ SPRZEDAJĄCY WYŚLE DO PRZEDSIĘBIORCY DROGĄ ELEKTRONICZNĄ FAKTURĘ KORYGUJĄCĄ. ABY PRZEDSIĘBIORCA MÓGŁ SKORZYSTAĆ Z PRAWA ZWROTU JEST ZOBOWIĄZNY W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE 7 DNI DO PODPISANIA FAKTURY KORYGUJĄCEJ I ODESŁANIA W WIADOMOŚCI ZWROTNEJ SKANU PODPISANEJ FAKTURY KORYGUJĄCEJ SPRZEDAJĄCEMU. ZWROT NALEŻNOŚCI NIE BĘDZIE ZREALIZOWANY DO MOMENTU OTRZYMANIA PODPISANEJ FAKTURY KORYGUJĄCEJ.

1.3 Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
• Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
• Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

§ 2 Reklamacja

2.1 Sklep obowiązany jest dostarczyć towar nie obarczony wadami.
2.2 Klient może złożyć reklamacje w sprawach dotyczących sprzedanych towarów.
2.3 W przypadku Klientów będących konsumentami, prawo zgłoszenia reklamacji przysługuje im gdy sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową.
2.4 Reklamację można wnieść:
• w przypadku Klientów będących Konsumentami – w terminach i na zasadach określonych w treści przepisów art. 556-576 Kodeksu Cywilnego – w zakresie w jakim przepisy te dotyczą rękojmi przy sprzedaży na rzecz Konsumentów;
• w przypadku Klientów nie będących Konsumentami – w terminie 2 dni licząc od dnia odbioru towaru w zakresie reklamacji ilościowej oraz w terminie w terminie 14 dni licząc od dnia odbioru towaru – w zakresie reklamacji jakościowej.
2.5 Jeżeli kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
2.6 Kolorystyka produktów może się różnić od rzeczywistej, w związku z rożnymi ustawieniami matrycy. Kolory przedstawione na zdjęciach są poglądowe i nie stanowią podstawy do reklamacji.
2.7 Reklamację można złożyć drogą elektroniczną na adres: kontakt@clcl.pl lub w formie pisemnej. Reklamacje w formie pisemnej należy kierować na adres: TBK Medical Partner Sp. z o.o. ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2, 34-300 Żywiec wraz z podaniem numeru zamówienia i powodów ją uzasadniających.
2.8 Zaleca się dołączenie do składanej reklamacji zdjęć towarów podlegających reklamacji, celem przyspieszenie jej rozpoznania. W przypadku, gdy okaże się to konieczne dla prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, Klient obowiązany jest do przesłania na adres sklepu wadliwego towaru. W odniesieniu do Klientów będących Konsumentami oraz w przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty dostarczenia towarów na adres sklepu oraz koszty dostarczenia towarów wolnych od wad (w razie wymiany towaru) ponosi sklep.
2.9 Sklep rozpatrzy reklamację w najszybszym możliwym terminie – nie przekraczającym jednak 14 dni od momentu jej otrzymania. O rezultacie Sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź listu wysłanego pocztą.
2.10 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Klientowi przysługuje:
• W odniesieniu do Klientów będących Konsumentami prawo do:
-żądania usunięcia wady;
-wymiany wadliwych towarów na wolne od wad;
-złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sklep albo sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Klient będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Usługodawcę. Klient będący Konsumentem nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Wymiana towaru może następować na towar innego rozmiaru lub koloru, natomiast nie może opiewać o inny rodzaj towaru.
• w odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami – Klient może żądać wyłącznie wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia stwierdzonych niedogodności. Klientowi nie będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu ceny.
2.11 W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Klient będący Konsumentem, ma prawo do ubiegania się o zwrot kosztów dostarczenia rzeczy reklamowanej do Sklepu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Klienta będącego Konsumentem sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sklep). Koszty te zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania decyzji o uznaniu reklamacji. W przypadku nieuznania reklamacji za zasadną, Klient będący Konsumentem zobowiązany jest do odebrania ze Sklepu, na swój koszt, rzeczy reklamowanej lub skorzystanie z usługi wysyłki oferowanej przez Sklep, zgodnie z aktualnym cennikiem przesyłek.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium