PYTANIA? ZADZWOŃ!

519 058 558 / 505 352 840 LUB NAPISZ KONTAKT@CLCL.PL

DARMOWA DOSTAWA OD 249 ZŁ

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
Bluza medyczna męska 6213 WonderTech
Bluza medyczna męska 6213 WonderTech
149,00 zł 119,00 zł
Bluza medyczna Origins (Shine bright)
Bluza medyczna Origins (Shine bright)
109,00 zł 69,00 zł
Bluza medyczna damska we wzorki Hedge Huggies
Bluza medyczna damska we wzorki Hedge Huggies
109,00 zł 79,00 zł
Spodnie medyczne damskie WonderTech 5113 (gumka)
Spodnie medyczne damskie WonderTech 5113 (gumka)
169,00 zł 135,00 zł
Bluzka medyczna z długim rękawem Nurse Life
Bluzka medyczna z długim rękawem Nurse Life
89,00 zł 69,00 zł
Bluzka medyczna z długim rękawem Owl Be There
Bluzka medyczna z długim rękawem Owl Be There
89,00 zł 69,00 zł
Bluza medyczna z nadrukiem Teenage Summer
Bluza medyczna z nadrukiem Teenage Summer
99,00 zł 69,00 zł
Bluza medyczna z nadrukiem Autumn Love Story
Bluza medyczna z nadrukiem Autumn Love Story
99,00 zł 69,00 zł
Producenci
Zwroty , wymiany i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje

 

1. Odstąpienie od umowy

1.1. Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

1.2. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@clcl.pl

1.3. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

1.4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

1.5. Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2, 34-300 Żywiec , wraz z dowodem zakupu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

1.6. Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

1.7. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

1.8. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

1.9. Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

2. Wymiany

2.1. Aby wymienić towar należy odesłać go na adres: ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2, 34-300 Żywiec, wraz z dowodem zakupu, i formularzem wymiany dołączanym do przesyłki, nie później niż w terminie 14 dni od momentu, w którym nastąpiło objęcie rzeczy w posiadanie przez Konsumenta.

2.2. Dla wymiany  towaru zakupionego w promocji (przecenionego) przyjmuje się cenę zgodnie z paragonem, którą realnie uiścił Konsument. Wtedy każdorazowo przy takiej wymianie doliczana jest opłata za przesyłkę wymienianego towaru w kwocie 15 zł(plus ewentualna dopłata stanowiąca różnicę w cenie) pobrania, płatne kurierowi przy odbiorze przesyłki z wymienionym artykułem. Każda kolejna wymiana wysyłana jest za pobraniem w wysokości 15zł, plus ewentualna różnica w cenie towaru.  

2.3. Pierwsza wysyłka przez Sprzedającego, wymienianego towaru zakupionego w regularnej cenie, stanowi koszt Sprzedającego. Każda kolejna wymiana wysyłana jest za pobraniem w wysokości 15zł, plus ewentualna różnica w cenie towaru.  

2.4. W przypadku wymiany towaru na droższy, wynikająca różnicę do dopłaty- automatycznie naliczamy poprzez ustanowienie kwoty pobrania stanowiącego kwotę dopłaty. Jeżeli Kupujący wyraża chęć dokonania dopłaty różnicy w inny sposób, zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie drogą mailową na adres: kontakt@clcl.pl i wskazanie w jaki sposób dopłata zostanie przez niego dokonana.

2.5. Wymiana towaru realizowana jest bezpośrednio po otrzymaniu przesyłki przez Sprzedającego, oraz nie później niż w okresie 14 dni od momentu otrzymania przez niego przesyłki( za wyjątkiem indywidualnych ustaleń między Kupującym, a Sprzedającym).

Bardziej szczegółowe informacje na temat wymiany znajdują się w naszym Regulaminie sprzedaży.

  

3. Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@clcl.pl lub drogą pocztową na adres ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2, 34-300 Żywiec .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2, 34-300 Żywiec

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium