Pytania i odpowiedzi
 Zakupy w Sklepie Internetowym CLCL

 

1) Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy dla każdego produktu widoczny jest po dodaniu produktu do koszyka(przy korzystaniu z aplikacji w telefonie należy obrócić telefon do położenia poziomego, żeby ten czas był widoczny). Orientacyjny czas realizacji zamówienia znajduje się dodatkowo w pierwszej wiadomości e-mail wysyłanej po złożeniu zamówienia w Sklepie Internetowym.

90% towarów wysyłamy w 24-48h w dni robocze od momentu złożenia zamówienia. 10% produktów wysyłamy do 10dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

2) Czy można dokonać wymiany produktu?

W przypadku wymiany produktu należy dokonać zwrotu w terminie 14 dni, a następnie ponownie złożyć zamówienie na interesujące produkty.

3) Jak można dokonać zwrotu produktu?

W przypadku zakupów dokonanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego można dokonać zwrotu w terminie 14 dni od zakupu. Przesyłkę można odesłać dowolnym przewoźnikiem(z potwierdzeniem nadania przesyłki), lub korzystając ze zwrotów dostępnych na stronie sklepu. Bardziej szczegółowe informacje dostępne są regulaminie i zakładce zwroty. Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają wymianie, ani zwrotowi.

4) Czy dostanę potwierdzenie przyjęcia zwrotu?

Tak, po otworzeniu i sprawdzeniu przesyłki na na naszym magazynie, wysyłamy sms o rozpoczęciu procedury zwrotu. Sprzedawca w 14 dni od otrzymania przesyłki od kupującego zwraca środki na konto z którego opłacone było zamówienie lub w przypadku przesyłki pobraniowej- na wskazane przez Kupującego konto. Po zwróceniu nalezności Sprzedawca sms-owo informuje Kupującego, o zwrocie nalezności i zakonczeniu procedury zwrotu.

5) Kiedy dostanę zwrot należności?

Zwrot należności standardowo jest dokonany do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Więcej szczegółowych informacje znajduje się w regulaminie i zakładce zwroty

6) Jak opłacić zamówienie?

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia w następujący sposób:
• w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera: Płatność za pobraniem, Przelewy24, Blik, PAYPO, Przelew bankowy(Dane do przelewu znajdują się w zakładce "Kontakt").
• w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem paczkomatów: Przelewy24, Blik, PAYPO, Przelew bankowy(Dane do przelewu znajdują się w zakładce "Kontakt").

7) Czy można złożyć zamówienie drogą telefoniczną?

W tym momencie nie oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość złożenia zamówienia drogą elektroniczną KONTAKT@CLCL.PL

8) Czy można anulować zamówienie?

Zamówienie może być anulowane do momentu, w którym ma status "w trakcie kompletowania". W tym celu zapraszamy do kontaktu KONTAKT@CLCL.PL.

Po wysłaniu zamówienia nie ma możliwości jego anulowania.  

9) Czy istnieje możliwość dokonania zmian w złożonym zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości dokonania zmiany rozmiaru/koloru/fasonu/modelu. Zmiany adresu, formy płatności i inne są możliwe tylko i wyłącznie po kontakcie z infolinią, która ma możliwość sprawdzenia, jakie zmiany na danym etapie procesowania zamówienia, są możliwe do wprowadzenia. 

10)Gdzie mogę zgłosić prośbę o wykonanie haftu?

Podczas składania zamówienia w polu Dodatkowe informacje/Uwagi istnieje możliwość dodania komentarza do zamówienia. W przypadku usługi brandowania produktu, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Przypominamy, że odzież spersonalizowana nie podlega zwrotowi, ani wymianie. Koszt usługi jest wyceniany w firmie zewnętrznej i przedstawiony Kupującemu do akceptacji.

11) Czy można zmienić adres dostawy zamówienia?

Adres dostawy może zostać zmieniony do momentu skompletowania zamówienia. W tym celu zapraszamy do kontaktu z infolinią.

12) Czy mogę zmienić sposób płatności?

Istnieje możliwość zmiany sposobu płatności, zgodnie z cennikiem kosztów transportu przedstawionym w zakładce "Koszty dostawy".

Zwroty sklepy stacjonarne

 

1) Czy można zwrócić odzież medyczną zakupioną w Salonie stacjonarnym CLCL?

W przypadku zakupów dokonanych w Salonie stacjonarnym, nie ma możliwości dokonania zwrotu.

2) Czy można wymienić odzież medyczną zakupioną w Salonie stacjonarnym CLCL?

W przypadku zakupów dokonanych w Salonie stacjonarnym, nie ma możliwości dokonania wymiany.

3) Czy można zwrócić w sklepie stacjonarnym odzież zakupioną przez internet?

Odzież zakupioną w sklepie internetowym, należy odesłać do sklepu firmy 43-300 Bielsko-Biała, ul. Listopadowa 43. Sklep stacjonarny w Krakowie nie przyjmuje zwrotów odzieży zakupionej przez Sklep Internetowy.

4) Jedyny adres zwrotu produktów- to magazyn- ul. Listopadowa 43, 43-300 Bielsko-Biała. Zwroty wysłane na jakikolwiek inny adres nie będą rozpatrzone, do momentu wysłania ich na ul Listopadową 43, 43-300 Bielsko Biała. Jeżeli Kupujący dokona zwrotu poprzez wysyłkę do sklepów stacjonarnych partnerów(Kraków, Katowice,Żywiec), jest zobowiązany do zlokalizowania i przekierowania przesyłki (na swój koszt) do magazynu na ul. Listopadowa 43, 34-300 Bielsko Biała. Sprzedający nie dokonuje zwrotu nalezności z przesyłek wysłanych na inny adres niż ul. Listopadowa 43, 43-300 Bielsko- Biała.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium