Pytania i odpowiedzi
 Zakupy w Sklepie Internetowym CLCL

 

1) Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy dla każdego produktu widoczny jest po dodaniu produktu do koszyka(przy korzystaniu z aplikacji w telefonie należy obrócić telefon do położenia poziomego, żeby ten czas był widoczny). Orientacyjny czas realizacji zamówienia znajduje się dodatkowo w pierwszej wiadomości e-mail wysyłanej po złożeniu zamówienia w Sklepie Internetowym.

90% towarów wysyłamy w 24-48h w dni robocze od momentu złożenia zamówienia. 10% produktów wysyłamy do 10dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

2) Czy można dokonać wymiany produktu?

W przypadku wymiany produktu należy dokonać zwrotu w terminie 14 dni, a następnie ponownie złożyć zamówienie na interesujące produkty.

3) Jak można dokonać zwrotu produktu?

W przypadku zakupów dokonanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego można dokonać zwrotu w terminie 14 dni od zakupu. Przesyłkę można odesłać dowolnym przewoźnikiem(z potwierdzeniem nadania przesyłki), lub korzystając ze zwrotów dostępnych na stronie sklepu. Bardziej szczegółowe informacje dostępne są regulaminie i zakładce zwroty. Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają wymianie, ani zwrotowi.

4) Czy dostanę potwierdzenie przyjęcia zwrotu?

Nie wysyłamy potwierdzenia otrzymania zwrotu. Przy nadaniu przesyłki zwrotnej z potwierdzeniem nadania/odbioru, śledząc przesyłkę można ustalić datę odebrania przez nasz magazyn zwrotu.

5) Kiedy dostanę zwrot należności?

Zwrot należności standardowo jest dokonany do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Więcej szczegółowych informacje znajduje się w regulaminie i zakładce zwroty

6) Jak opłacić zamówienie?

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia w następujący sposób:
• w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera: Płatność za pobraniem, Przelewy24, Blik, PAYPO, Przelew bankowy(Dane do przelewu znajdują się w zakładce "Kontakt").
• w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem paczkomatów: Przelewy24, Blik, PAYPO, Przelew bankowy(Dane do przelewu znajdują się w zakładce "Kontakt").

7) Czy można złożyć zamówienie drogą telefoniczną?

W tym momencie nie oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość złożenia zamówienia drogą elektroniczną KONTAKT@CLCL.PL

8) Czy można anulować zamówienie?

Zamówienie może być anulowane do momentu, w którym ma status "w trakcie kompletowania". W tym celu zapraszamy do kontaktu KONTAKT@CLCL.PL.

Po wysłaniu zamówienia nie ma możliwości jego anulowania.  

9) Czy istnieje możliwość dokonania zmian w złożonym zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości dokonania zmiany rozmiaru/koloru/fasonu/modelu. Zmiany adresu, formy płatności i inne są możliwe tylko i wyłącznie po kontakcie z infolinią, która ma możliwość sprawdzenia, jakie zmiany na danym etapie procesowania zamówienia, są możliwe do wprowadzenia. 

10)Gdzie mogę zgłosić prośbę o wykonanie haftu?

Podczas składania zamówienia w polu Dodatkowe informacje/Uwagi istnieje możliwość dodania komentarza do zamówienia. W przypadku usługi brandowania produktu, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Przypominamy, że odzież spersonalizowana nie podlega zwrotowi, ani wymianie. Koszt usługi jest wyceniany w firmie zewnętrznej i przedstawiony Kupującemu do akceptacji.

11) Czy można zmienić adres dostawy zamówienia?

Adres dostawy może zostać zmieniony do momentu skompletowania zamówienia. W tym celu zapraszamy do kontaktu z infolinią.

12) Czy mogę zmienić sposób płatności?

Istnieje możliwość zmiany sposobu płatności, zgodnie z cennikiem kosztów transportu przedstawionym w zakładce "Koszty dostawy".

Zwroty sklepy stacjonarne

 

1) Czy można zwrócić odzież medyczną zakupioną w Salonie stacjonarnym CLCL?

W przypadku zakupów dokonanych w Salonie stacjonarnym, nie ma możliwości dokonania zwrotu.

2) Czy można wymienić odzież medyczną zakupioną w Salonie stacjonarnym CLCL?

W przypadku zakupów dokonanych w Salonie stacjonarnym, nie ma możliwości dokonania wymiany.

3) Czy można zwrócić w sklepie stacjonarnym odzież zakupioną przez internet?

Odzież zakupioną w sklepie internetowym, należy odesłać do sklepu firmy 43-300 Bielsko-Biała, ul. Listopadowa 43. Sklep stacjonarny w Krakowie nie przyjmuje zwrotów odzieży zakupionej przez Sklep Internetowy.



 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium